الأحد، يونيو 08، 2008

نفسى رايحة له



نفسى رايحة له.....
الحب
اة جميل نفسى اعيشوا وانام واصحى على الحانوا واحلم دايما باوهامه
لكن... هل هوموجود بجد ولاكلام واحلام واوهام بنوهمها لنفسنا
تعرف سعات بحس بحلات الحب كلها
بحس سعات ان حبيبى جبلى نجوم السما هدية ملفوفة فى ضى القمر
او عمل حاجة مجنونة خلتنى اسعد وحدة فى الدنيا
وسعات بحس ان حبيبى جرحنى ويوجعنى جرحى اوى
وسعات احس انوا هجرنى ويتعبنى بعدوا عنى
جايز فى يوم اقابل الحب وجايز يفضل حلم وبس
بس كفاية عليا انى احب الحب نفسوا وكفاية انى سعات بحس انى سعيدة


.................


نفسى رايحة له .....
البكى
كتير بحس بالبكى من غيراسباب
جايز انا حزينة بطبيعتى او انى حساسة جدا حساسة اكتر من ورقة شجر
ببكى من كلام ممكن يتحكيلى
ببكى من جملة ممكن اقراها
ابكى حتى من كتر فرحتى
انا مش ضعيفة انا بس بتاثر من جوايا اوى
لكن اكيد بضحك كتير
اصلى انا مش حد تعيس

..............................

نفسى رايحة له ....
الصداقة
اجمل احساس فى الدنيا حب اصحابك ليك
يمكن الدنيا تبعدنا عن بعض
لكن الحب بنا موجود
بتمنى كتير اننا نكون سوا
لكن صحيح الدنيا تلاهى
............................
نفسى رايحة لة
الموت
تجربة مرت عليا اثرت جوايا اوى خلتنى اخاف اكتر من لازم
خلتنى اترمى فى حضنى
وانطوى على نفسى وافكرفى حياتى اكتر
جايز انا سعات بتمناة لكن بخاف منوا
يعنى اية تترمى لوحدك
ولاحد حاسس بيك ولا عندك اى جديد
وناس ترميك فى تربة وتمشى وتسيبك لوحدة
والوحدة تقتلك وتموتك اكتر مانت ميت
رغم انوا جاى لا محالة
ورحلة طلعنها بتذاكر ذهاب بلا عودة
بس ياترى فية الراحة ولا ....

ليست هناك تعليقات: