السبت، يونيو 07، 2008

اول كلامى هنا



انا كان نفسى احكى لحد كلامى حتى لو كان الحد دة انا وكان نفسى حد يسمعنى حتى لو حد دة انا ..... انا عرفة ان صعب حد يوصل للمدونة دى لكنى هتكلم فيها وخلاص جايز فى يوم صوتى يوصل لحد ...... دايما بحس ان عدسة عينى بتشوف الحاجات بطريقتها ممكن تقول عليها طريقة سريالية بحس انى بشوف مشاهد الحياة بزاوية تانية غير طبيعتها ...... مممكن حد ميفهمش كلامى وممكن حد يقول انى مجنونة وجايز حد يحس بكلامى ويفهموا واللى يحسنى اوى اهلا بية معاى فى مدونتى اللى محدش يعرفها حتى انا ........ بقول هلووووووو لاى حد مممكن يجى هنا ولو ان دة اكبر مستحيل ....... وانهى الكلام باحلى سلام

هناك 3 تعليقات:

الوحدة بتقتلنى يقول...

يسعدنى انى اكون اول حد يعلق على اول بوست ليكى وعاوز اقلك ان لكل واحد تفكيره ومن حقه انه يفكر بطريقته وانتى مش مجنونة ولا حاجة ربنا يوفقك وبجد كلامك معبر

شيتوووووووووس

Desart Lion يقول...

مبروك علي البلوج يا بوسي وهضيفك عندي في اللينكات وانتي كمان ضيفيني هنا يلا

هيمااا

غير معرف يقول...

الف مبروك على البلوج ... انا عارف ان زحمة الحياه شغلانى كتيييييير ... وانى مقصر بس بجد غصب عنى ... بجد الكلام اللى انتى كاتباه فى البلوج جميل جدا ومعبر جدا ... اجمل تحياتى ليكى والف الف مبروك تانى على البلوج .

حواديييت